- 1402/08/06 هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
- 1402/04/20 دوره کوتاه مدت آنلاین یادگیری ترکیبی مبتنی بر فناوری های نوین ویژه دانشگاههای کلان منطقه 5
- 1402/04/19 برگزاری دوره جامع آشنایی با Chat GPT و کاربردهاش ( از عنوان تا نتیجه گیری همراه با هوش مصنوعی)
- 1402/02/16 حضور مدیر و کارشناس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گراش در بیست و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
- 1401/12/07 آغاز زمان ثبت نام متقاضیان سهمیه استعداد درخشان جهت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲
- 1401/11/01 انتخاب دانشجوی پژوهشگر برتر در حوزه آموزش پزشکی
- 1401/09/14 سی و سومین دوره فلوشیپ یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی
- 1401/07/30 شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
- 1401/03/04 حضور مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گراش در بیست و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
- 1400/09/30 بازدید از فیلدهای آموزشی مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی (ع)
واحد ارزیابی دانشجو
معرفی
یکی از وظایف مدیریت مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی توجه به مقوله ارزشیابی است و یکی از انواع ارزشیابیها، ارزشیابی از فراگیران است. تقویت، به روز رسانی و ارتقاء کیفیت برنامههای ارزیابی فراگیران نقش مهمی در ارتقاء آموزش در سطح دانشگاه دارد. نتایج پژوهشهای مختلف بیانگر لزوم تعامل فعال تر ساختارهای فنی آموزشی مانند مدیریت مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با مدرسین در زمینه انجام دقیق تحلیل آزمون می باشد. در این راستا لازم است در طراحی و اجرای آزمونها، راهکارهایی برای بهبود دانش اساتید در مورد ارزیابی دانشجویان اتخاذ گردد. از طرفی در سیستمهای نظام آموزش عالی کشور، نظام ارزیابی و امتحانات چالشهای جدی را پیش روی مسئولین و دست اندرکاران و متولیان آموزش پزشکی کشور قرار داده است و یکی از مطالبات جدی جامعه نیز توجه ویژه به برگزاری این آزمونها در کمال صحت و امنیت میباشد. علاوه براین موارد، توجه به نقش حساس و مهم دانش آموختگان رشتههای مختلف علوم پزشکی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه منجر به ایجاد مطالبات اساسی و جدّی در حوزه آزمونها شده است. بنابراین واحد ارزشیابی دانشجو در راستای پاسخگویی به این چالشها فعالیت مینماید.
اهداف
1. ارتقاء کیفیت آزمونهای نظری، عملی و بالینی دانشکده از طریق تدوین و اجرای نظام جامع ارزیابی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش
2. ارتقاء طراحی و اجرای آزمونهای صلاحیت بالینی با همکاری گروههای آموزشی مربوطه
3. برنامهریزی جهت نهادینه سازی و توسعه آزمونهای اینترنتی در سطح دانشکده از طریق تعیین بسترهای تکنولوژیک و فرهنگی لازم برای برگزاری آزمونهای اینترنت
4. برقراری ارتباط و تعامل سازنده با سایر دانشگاههای کشور به ویژه دانشگاه و دانشکدههای کلان منطقه 5 در خصوص بسته ارتقاء نظام ارزیابی و آزمو نهای علوم پزشکی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: